Regulamin działu Skargi na gracza
1.W jednym wątku może znaleźć się tylko jedna skarga na jednego gracza, wyjątkiem są sytuacje gdy ze skargą powiązana jest inna osoba.
2.Wątki obowiązkowo muszą zawierać treść zawartą we wzorze.
3.W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy odstępstwa od ww. reguł.
4.Dowody w postaci zrzutów ekranu i nagrań wideo nie mogą być edytowane i manipulowane na korzyść którejkolwiek ze stron oraz powinny ukazywać pełen obraz sytuacji. Administracja nie będzie brała pod uwagę screenshot’ów, na których widoczny jest np. tylko wycinek czatu, lub nagrań, które zostały przycięte jedynie do momentu zdarzenia.
5.Podrabianie i preparowanie dowodów będzie karane.
6.Screeny wrzucamy jako obraz na forum lub dowolny hosting plików
7.Skargi zazwyczaj otrzymują odpowiedź w terminie do 7 dni. W zależności od ilości, rodzaju skarg/i, termin ten może ulec wydłużeniu.
8.Nie składamy skarg za za uszkodzenie pojazdu, chyba że było to celowe i mocne taranowanie. Takie delikatne kolizje zgłaszamy poprzez komendę /raport bądź przy współpracy z KGP jeśli chcemy rozwiązać to w RolePlay'u.
9.W skargach może się wypowiadać tylko oskarżony, osoba składająca skargę oraz osoby które mogą być powiązane ze sprawą.
10.Zakazuje się ,,bumpowania" skarg w celu przyśpieszenia jej rozpatrzenia. Podbijanie skarg będzie skutkowało zamknięciem jej (dotyczy to osoby piszącej skargę).
11.Nie rozpatrujemy skarg za błędne przelewy! Każdy przelew powyżej 100PLN wymaga potwierdzeń i na graczu leży obowiązek przeczytania komunikatu oraz weryfikacji przelewu. Kwoty poniżej 100PLN nie wymagają potwierdzeń. Wszystkie skargi o błędny przelew będą odrzucane.
12.W przypadku oszustwa finansowego, w większości przypadków, zwrot egzekwowany będzie w momencie gdy skarga zostanie pozytywnie rozpatrzona.